Wednesday, March 26, 2008

Prietenia


"Prietenii ne fac sa traim mai mult." Formula Fericirii

Am privit ieri, in cadrul festivalului de film francez, "Mon meilleur ami" - un film despre un om care nu avea nici un prieten adevarat si nici nu stia cum sa-si faca un astfel de prieten.
Nu mi-am pus niciodata pina acum intrebarea cum imi fac prieteni si nici nu este esentiala.
Esential este ca imi apreciez mult prietenii - ei imi fac viata mai luminoasa si mai plina de sens. Imi face placere sa stiu ce fac prietenii mei, ce ganduri le-au mai trecut prin cap, ce planuri de viitor isi fac si ce au mancat la pranz. Acesti oameni imi sunt apropiati si imi pasa de ei.
Intr-adevar, nu poti avea multi prieteni de suflet (pe care i-ai putea suna la ora 3 noaptea - cei care au vazut filmul sau au un astfel de prieten stiu despre ce vorbesc aici) dar odata ce ai cunoscut un om cu care te intelegi de minune si, important, poti avea incredere in el/ea - asigura-te ca acest om stie ce mult inseamna pentru tine si fii si tu alaturi de el atat in momentele de bucurie cat si in cele dificile.
Pentru ca suntem foarte singuri fara prieteni.

No comments:

Post a Comment

Tu ce crezi?