Monday, March 10, 2008

Formula fericirii

Cate reactii pline de sarcasm mi-a fost dat sa primesc la auzul acestei imbinari de cuvinte!
Dar nu este ceea ce credeti.

Este o carte lectura careia am finisat-o nu demult si care m-a incantat desi contine multi termeni stiintifici si medicali chiar.
Pe coperta, sub titlu, citesc "minunatele descoperiri ale neuropsihologiei de azi"
Am fost placut surprinsa sa descoper ca multe din cele citite le aplicam in viata mea fara sa fi stiut ca au si un fundal stiintifico-medical-sanatos.
Va recomand aceasta carte pentru ca pe mine m-a facut cu cel putin 242 pagini mai fericita.

Dar sa oferim cuvantul expertilor:
"Dupa ce vei fi citit aceasta carte, capul tau va arata altfel pe dinauntru, promite Klein (autorul) , si chiar asa este" Der Spiegel

"Stefan Klein a reusit sa scrie o mica capodopera. Mesajul ei e simplu, acela ca poti invata sa fii fericit, este comunicat cititorului intr-un mod deopotriva fascinant si documentat, inteligibil pentru oricine" Die Welt am Sonntag

"Mi-am luat aceasta carte intr-o perioada gri din viata mea si am reusit sa o colorez in roz (nu cartea) " Irina, autoarea acestui jurnal :)


Editura: Humanitas (2006)

No comments:

Post a Comment

Tu ce crezi?