Monday, March 24, 2008

Ce-mi place


Aceasta lista.. am facut-o mai demult si acum, cand am recitit-o, m-a amuzat.

Sa dorm cit vreau dimineata
Sa maninc ceva gustos
Sa dansez
Sa scriu
Sa citesc
Sa vorbesc
Sa comunic pe internet
Sa ascult muzica
Sa vorbesc la telefon
Sa flirtez
Sa ma machiez pe mine si pe alte fete frumoase ;)
Sa scriu sms-uri
Sa ma uit in oglinda
Sa vorbesc cu mine, cu animalele, obiectele s.a
Sa privesc filme la cinema
Sa port haine care mi se potrivesc perfect
Sa fac baie cu spuma
Sa merg pe jos pe strazi aglomerate
Sa urmaresc comportamentul oamenilor, mai ales in prezenta sexului opus
Sa cint atunci cind aud piesele cunoscute si preferate
Sa fac baie in MARE
Sa ma bronzez
Sa visez cu ochii deschisi
Sa privesc cerul, dar nu cind e suparat
Sa ma aflu in preajma copiilor, sa petrec timpul cu ei
Sa merg la teatru
Sa vad locuri si oameni noi
Sa fac cumparaturi
Sa merg la evenimente, petreceri
Sa sarut si sa imbratisez
Sa vad oameni fericiti
Sa vad oameni indragostiti
Sa conduc masina
Sa mi se faca destainuiri, sa mi se incredinteze secrete iar eu sa le pastrez
Sa joc roluri care mi se potrivesc
Sa aleg cadouri

...to be continued

Va recomand si voua acest "exercitiu" pentru ca va reaminteste de ce iubiti viata.


1 comment:

  1. "Sa cint atunci cind aud piesele cunoscute si preferate"
    ^_^ vai de mine! pentru asta presupun ca ma "urasc" o buna parte din prieteni )))

    ReplyDelete

Tu ce crezi?