Sunday, March 9, 2008

Lectii de viata

Cand spun ca sunt dispusa sa traiesc viata intens ma refer atat la lucrurile bune care mi se intampla cat si la cele rele. Nu vreau sa spun ca daca mi se intampla ceva neplacut voi face din tantar armasar ci: voi accepta ca acest lucru mi se intampla, voi incerca sa inteleg de ce se intampla si voi cauta solutii pentru a depasi problema. Desigur e bine sa ai pe cineva alaturi in momentele dificile pentru ca iti da un plus de siguranta, dar traim intr-o lume in care individul e nevoit tot mai mult sa se descurce pe cont propriu si asta face, se adapteaza.
Experientele negative ne fac mai rezistenti iar pe unii din pacate ii fac indiferenti pentru ca acesta e modul pe care il aleg ca sa se protejeze.
Personal, cred ca indiferenta, cand e prea multa, nu te ajuta cu nimic - nu poti trece prin viata nepasator fata de lumea care te inconjoara si din care faci parte. Cu totul altceva e sa filtrezi informatia necesara de cea irelevanta. Adesea, suntem nevoiti sa folosim acelasi procedeu si cu oamenii. Pentru ca atentia e o resursa ce merita distribuita corect, e in favoarea noastra.
Dar nu despre indiferenta am vrut sa scriu in acest mesaj.
Mi-am amintit ca uneori primim cate o palma de la viata si tot uneori e cazul sa o acceptam pentru ca sa se echilibreze lucrurile.

1 comment:

  1. uite,promit Irina sa-mi fac timp si sa citesc pe blogg-ul tau,mi s-a parut interesante ideile tale!
    M-a surprins faptul ca si tie iti place filmul breakfast at Tiffanys...e super frumos:D si Ea- o minunatie!:))
    okey,sper sa mai avem ocazie sa mai vb!!bafta!

    ReplyDelete

Tu ce crezi?