Monday, March 17, 2008

Decizii

Mi se intimpla sa amin luarea unor decizii din teama de a pierde ceva/pe cineva ca apoi sa inteleg ca uneori a pierde inseamna a castiga.
Ce?
Timp, de exemplu.
Daca esti destul de hotarat sa iei o decizie la momentul potrivit poti folosi timpul economisit pentru a te apropia mai mult de tine insuti, de ceea ce iti trebuie cu adevarat.
Se intimpla in unele cazuri ca aceste decizii sa le ia altcineva in locul tau si, chiar daca doare un pic mai mult, e oricum spre binele tau.
Si ce faci cand esti mic, nehotarit si ti-e frica de injectia folositoare pe care vrea sa ti-o administreze medicul? - Plingi un pic, vrei sa dai inapoi, dar apoi iti dai seama ca nici nu doare atat de mult si esti gata sa mergi mai departe - mai curajos si mai sanatos.

3 comments:

  1. Zici: ..pentru a te apropia mai mult de tine insuti...
    Se pare că eu sunt mai femnist decît femeile! Evit cît pot folosirea de noţiuni termeni masculinizatori, dar tu nici despre tine însăţi nu zici că ai fi femeie, chiar dacă ai un text mai jos că te mîndreşti cu asta. Deci numai mîndră, nu şi militantă activă pentru egalitatea de gen?

    ReplyDelete
  2. As putea spune ca am scris asa pentru a ma referi la partea mai masculina a personalitatii mele dar prefer sa recunosc ca am vrut sa scriu "insami" de fapt.
    A fi mandra sa fii femeie nu inseamna in mod implicit ca lupti pentru egalitatea de gen.
    Totusi, sunt pentru egalitate dintre femeie si barbat in special in ce priveste luarea deciziilor intr-o relatie.

    ReplyDelete
  3. deciziile sunt infricosatoare pana la momentul cand le iai.. cum ai rezolvat-o, ai si inteles cat era de usor..
    deci incerc sa-mi amintesc starea dupa o decizie luata inainte de a o face de fapt ))

    ReplyDelete

Tu ce crezi?