Tuesday, September 7, 2010

Fum


Fumez. Fumez clipe. Fumez oameni. Unii imi irita gitul. Dupa ei umblu ragusita. Dupa aia imi revin. Revin la fumat. Recunosc, sunt dependenta. De fum. De miscare. De imaginea mea cind fumez. Cind trag in mine viata, asa daunatoare cum e. La urma urmei cit de daunatoare poate fi? Cit de daunator poate fi fumul? Care vine si pleaca. Si iar vine. In vene.

...Vrei sa fumam singuri impreuna?



Sursa imagine: http://www.askspikeonline.com/wp-content/uploads/2009/02/smoke1.jpg

4 comments:

  1. ...la un moment dat toata lumea din jur imi provoaca greata. Simt nevoia sa ma retrag. Sa ma retrag la mine in casa, sa nu vad pe nimeni, sa nu aud pe nimeni, sa fiu doar eu cu mine. Dar trece o perioada de timp si mi se face dor si de Iuda si de Petru. Simt ca nu pot trai fara de ei.

    ReplyDelete
  2. DA ,vreau sa fumăm singuri impreuna !!!

    ReplyDelete
  3. Inca un blog care participa activ la procesul de poluare :P

    ReplyDelete

Tu ce crezi?