Monday, January 28, 2008

Nu-mi pasă

Nu-mi pasa pentru ca sint ignorant.
Pentru ca problemele mele sunt mai importante decat problemele celorlalti.
Nu-mi pasa pentru ca sint egoist.
Pentru ca eu sint centrul universului.
Nu-mi pasa pentru ca imi place sa pierd timpul cu nimicuri in loc sa realizez ceva cu adevarat important.
Pentru ca anume pentru mine timpul se extinde ca sa am mai mult timp de pierdut.
Nu-mi pasa pentru ca stiu ca sunt si altii ca mine carora nu le pasa si sint fericiti.
Pentru ca nu vreau sa ies in evidenta.
Pentru ca daca as iesi in evidenta as fi nevoit sa ma dezvolt.
Dar la ce bun?
Nu-mi pasa pentru ca stiu ca oricum vine sfarsitul lumii peste doua mii de ani si tot ce a fost realizat de cei carora le pasa va fi ruinat.
Pentru ca sfarsitul lumii ar putea veni si mai repede.
Nu-mi pasa pentru ca pentru mine viata inseamna sa ma las purtat de val.
Pentru ca frica mi-e cel mai apropiat prieten.
Nu-mi pasa pentru ca nu vreau ca altii sa primeasca ce ar iesi bun din ce as construi daca mi-ar pasa.
Pentru ca s-ar putea ca si lor sa nu le pese si atunci de ce as face asta?
Nu-mi pasa pentru ca am primit sansa sa traiesc dintr-o intimplare.
Pentru ca intimplarea se datoreaza intalnirii dintre doi oameni carora le-a pasat candva.
Dar ce mai conteaza?!
Asta a fost demult si intamplator.
sau poate nu?..

1 comment:

Tu ce crezi?